Situații de Urgență și Protecția Mediului
Functionar CompartimentFunctionar Compartiment
Date de contact
01
Număr de telefon
+40268518153
02
Email:
primariabudila@yahoo.com
02
Adresa
str. Principala nr. 261, comuna Budila, Județul Brașov
Formular de contact rapid
Informații generale
Obiective:
• Preîntâmpinarea, reducerea și eliminarea riscurilor de producere a situațiilor de urgență și a consecințelor acestora.
Atribuții generale:
• Răspunde de înștiințarea și alarmarea populației din comuna Budila in situatiile de urgenta si de informarea acesteia in ceea ce priveste protectia civila, incendii, forta majora, dezastre etc.
• Asigură primirea și transmiterea semnalelor de înștiințare cu privire la producerea sau iminența producerii unor dezastre sau a izbucnirii unor conflicte armate, răspunzând direct de acționarea la timp a sistemelor de înștiințare – alarmare
• Asigură funcționarea permanentă a mijloacelor de transmisiuni proprii și a celor de înștiințare alarmare, urmărind derularea în condițiile legii a contractelor aferente acestora.
• Elaborează documentele aferente atributiilor pe care le are și asigură transmiterea lor.
• Asigură colaborarea cu Inspectoratul de Jandarmi, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Crucea Roșie, instituții și operatori economici
• Întocmește și actualizează, în colaborare cu membrii Comitetului Local pentru Situații de Urgență documente pe linia situațiilor de urgență.
• Asigură transmiterea informatiilor către Comitetul Local pentru Situații de Urgență a
• Prezintă propuneri pentru introducerea în bugetul de venituri și cheltuieli a fondurilor necesare pentru dotări și întreținere
• Prezintă Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență informări cu privire la realizarea măsurilor de protecție civilă și a pregătirii și alte probleme specifice, conform Ordinului anual al Prefectului.
• Întocmește situația cu mijloacele, aparatura, utilajele din dotare care pot fi folosite în caz de dezastre și în situații speciale și o actualizează permanent.
• Răspunde de elaborarea și actualizarea, în principal, a următoarelor documente:
a) planul de Analiză și Acoperire a Riscurilor la nivelul comunei Budila;
b) planul propriu de măsuri pentru perioada sezonului estival;
c) planul de pregătire în domeniul situatiilor de urgență;
d) planul de protecție și intervenție în caz de cutremur și alunecări de teren pe teritoriul comunei Budila;
e) planul de apărare împotriva inundațiilor, secetei etc;
f) o planul de evacuare al comunei;
g) planul de protecție și intervenție în caz de accident chimic deosebit de grav pe căile de comunicație rutiere sau feroviare etc;
h) alte planuri specifice prevăzute de legislația în vigoare;
• Răspunde de organizarea și desfășurarea tuturor activităților de prevenire și intervenție în situații de urgență, potrivit prevederilor legale, regulamentelor, instrucțiunilor și ordinelor în vigoare
• Organizează și conduce acțiunile echipelor de specialitate sau specializate a voluntarilor în caz de incendiu, calamități naturale și alte situații de urgență
• Planifică și conduce activitățile de întocmire, aprobare, actualizare, păstrare și de aplicare a documentelor operative
• Verifică instalațiile de stins incendii, celelalte materiale pentru intervenție să fie în stare de funcționare și întreținute corespunzător
• Informează Primarul despre stările de pericol constatate pe teritoriul localității
• Verifică modul de respectare a măsurilor de prevenire de catre populație și de operatorii economici
• Îndeplinește și alte atribuții prevăzute de lege
• Urmărește și coordonează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor la nivelul comunei
• Elaborează instrucțiunile de apărare împotriva incendiilor
• Urmăreste realizarea măsurilor din planul de prevenire și protecție
• Mentine legatura permanta cu pompierii voluntari
• Solicita incheierea asigurarilor pentru pompierii voluntari
• Solicita si urmareste obtinerea tuturor avizelor, planurilor, autorizatiilor ce tin de activitatea sa
• Are atributii in domeniul PSI
• Are atributii cu privire la protectia datelor cu caracter personal
• Îndeplineste orice alte atribuţii prevăzute în lege sau stabilite de Primarul Comunei
Relaţiile interne:
• Conducerea instituţiei- Primar, Viceprimar
• Secretar general
• Celelalte Compartimente din cadrul instituţiei,
Biroul Relaţiile externe:
• Instituţii, ISU, MAI, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
• Preîntâmpinarea, reducerea și eliminarea riscurilor de producere a situațiilor de urgență și a consecințelor acestora.
Atribuții generale:
• Răspunde de înștiințarea și alarmarea populației din comuna Budila in situatiile de urgenta si de informarea acesteia in ceea ce priveste protectia civila, incendii, forta majora, dezastre etc.
• Asigură primirea și transmiterea semnalelor de înștiințare cu privire la producerea sau iminența producerii unor dezastre sau a izbucnirii unor conflicte armate, răspunzând direct de acționarea la timp a sistemelor de înștiințare – alarmare
• Asigură funcționarea permanentă a mijloacelor de transmisiuni proprii și a celor de înștiințare alarmare, urmărind derularea în condițiile legii a contractelor aferente acestora.
• Elaborează documentele aferente atributiilor pe care le are și asigură transmiterea lor.
• Asigură colaborarea cu Inspectoratul de Jandarmi, Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Crucea Roșie, instituții și operatori economici
• Întocmește și actualizează, în colaborare cu membrii Comitetului Local pentru Situații de Urgență documente pe linia situațiilor de urgență.
• Asigură transmiterea informatiilor către Comitetul Local pentru Situații de Urgență a
• Prezintă propuneri pentru introducerea în bugetul de venituri și cheltuieli a fondurilor necesare pentru dotări și întreținere
• Prezintă Inspectoratului Județean pentru Situații de Urgență informări cu privire la realizarea măsurilor de protecție civilă și a pregătirii și alte probleme specifice, conform Ordinului anual al Prefectului.
• Întocmește situația cu mijloacele, aparatura, utilajele din dotare care pot fi folosite în caz de dezastre și în situații speciale și o actualizează permanent.
• Răspunde de elaborarea și actualizarea, în principal, a următoarelor documente:
a) planul de Analiză și Acoperire a Riscurilor la nivelul comunei Budila;
b) planul propriu de măsuri pentru perioada sezonului estival;
c) planul de pregătire în domeniul situatiilor de urgență;
d) planul de protecție și intervenție în caz de cutremur și alunecări de teren pe teritoriul comunei Budila;
e) planul de apărare împotriva inundațiilor, secetei etc;
f) o planul de evacuare al comunei;
g) planul de protecție și intervenție în caz de accident chimic deosebit de grav pe căile de comunicație rutiere sau feroviare etc;
h) alte planuri specifice prevăzute de legislația în vigoare;
• Răspunde de organizarea și desfășurarea tuturor activităților de prevenire și intervenție în situații de urgență, potrivit prevederilor legale, regulamentelor, instrucțiunilor și ordinelor în vigoare
• Organizează și conduce acțiunile echipelor de specialitate sau specializate a voluntarilor în caz de incendiu, calamități naturale și alte situații de urgență
• Planifică și conduce activitățile de întocmire, aprobare, actualizare, păstrare și de aplicare a documentelor operative
• Verifică instalațiile de stins incendii, celelalte materiale pentru intervenție să fie în stare de funcționare și întreținute corespunzător
• Informează Primarul despre stările de pericol constatate pe teritoriul localității
• Verifică modul de respectare a măsurilor de prevenire de catre populație și de operatorii economici
• Îndeplinește și alte atribuții prevăzute de lege
• Urmărește și coordonează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor la nivelul comunei
• Elaborează instrucțiunile de apărare împotriva incendiilor
• Urmăreste realizarea măsurilor din planul de prevenire și protecție
• Mentine legatura permanta cu pompierii voluntari
• Solicita incheierea asigurarilor pentru pompierii voluntari
• Solicita si urmareste obtinerea tuturor avizelor, planurilor, autorizatiilor ce tin de activitatea sa
• Are atributii in domeniul PSI
• Are atributii cu privire la protectia datelor cu caracter personal
• Îndeplineste orice alte atribuţii prevăzute în lege sau stabilite de Primarul Comunei
Relaţiile interne:
• Conducerea instituţiei- Primar, Viceprimar
• Secretar general
• Celelalte Compartimente din cadrul instituţiei,
Biroul Relaţiile externe:
• Instituţii, ISU, MAI, Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal